Endnu engang er jeg med på denne midtjyske kunstmesse i Plexus, Idom, lidt udenfor Holstebro.
Der er rigtig meget godt at se og opleve på denne messe. Håber vi ses!
Endnu engang er jeg med på denne midtjyske kunstmesse i Plexus, Idom, lidt udenfor Holstebro.
Der er rigtig meget godt at se og opleve på denne messe. Håber vi ses!
Jeg er så heldig, at jeg er inviteret til at udstille i påsken i Vitskøl Kloster.
Der vil være udstilling af 10 kunstnere, og der er åben hele påsken.
D. 4 og 5. nov. er jeg igen med på denne fantastiske kunstmesse.
I skønne omgivelser i Magasinet i Horsens Statsfængsel stimler det i denne weekend til med kunstnere fra alle dele af landet. Det er kvalitetskunst og værd at køre efter.
Håber vi ses.
Så blev sidste kunstmesse i 2022 afsluttet og jeg ser frem til at komme rundt i landet igen i 2023.
Du er altid velkommen til at kontakte mig ang. fremvisning af malerier.
De kan ses hos mig Ravnsbjerg Hegn 23A, Herning, eller i mit atelier i Søndervig efter aftale.
Jeg har også mulighed for at sende eller køre ud til jer i en overskuelig radius fra Herning.
Kontakt mig på 22 80 15 88 – sms hvis ikke jeg er ved telefonen og jeg ringer tilbage.